#KHABAZTE Heb je deze maand brood gebakken?
Op 15 juli maakte de New York Festival Advertising Awards (NYFA) de winnaars van 2022 bekend die waren ingediend uit 60 landen over de hele wereld.
De ‘Executive Jury's’ van 2022 hebben verschillende prijzen uitgereikt, waaronder de Best of Show Award, 12 Grand Awards, 82 Gold Tower Awards, 90 Silver awards en 119 Bronze awards.
"The Bread Exam", dat aanvankelijk in Libanon werd gelanceerd, was de ster van de show op de NYFA en scoorde de Best of Show-prijs in de competitie van 2022.
Gemaakt door McCann Paris voor de Spinneys Supermarket in Libanon, de Libanese Breast Cancer Foundation en het AUBMC Hospital, werd "The Bread Exam" gelanceerd als een campagne in de vorm van een receptvideo die vrouwen door het kneden van deeg leert hoe ze zelfonderzoek aan de borsten doen.
We hebben de video destijds Nederlands ondertiteld voor de vrouwen die ons op Facebook volgen en delen hem graag nog een keer.